Re : random topics.

Very cannot pergi la statement dia tuh..
*tak sedar, masa dia post tuh aku dah pakai tudung syria. huhu.
Ramai dah tengok aku pakai tudung syria.
Rozera : eh, Comel la.
Rini : *muka pelik gila.
entah siapa tah : eh, kau baru kali ni kan pakai tudung ni?

Otak ar, benda macam tu pun boleh jadi isu ea?
Diamdiam sudah la.
So, bila Yaya cakap pakai shawl tu,
insya-ALLAH lepas PMR aku kumpul duit beli shawl, 
*tapi suruh Yaya ajar aku pakai, sebab aku tak tau nak pakai macam mane.

By the way,

Penampilan khas FiezaSudin bertudung syria  kepada public.
*jakun gila.
Untuk Yaya jugak. Aku dah pakai dah. haa.

p/s: Batuk tak sembuh lagi. Alahai.. By the way, Nurin, happy belated birthday. Sorry, aku terlupa..

No comments: