Hari-hari Menjelang PMR

Menjelang PMR ni, huh~!
Gerak-gempur, Teknik menjawab, Latihan.
aisyhh tak payah cerita.
Makin menjadi-jadi.
Aha.
Biasalah tu. Adat..

Ditakdirkan aku balik lambat hari ni.
Sebab ada teknik menjawab Pendidikan Islam.
*Encik Musa mandi pada pagi 10 Zulhijjah.
Jadi, sambil melihat jam dinding dalam surau tu,
*yang masa tu menunjukkan pukul 3.40 petang.
Dan kebetulan 'jam' ajaib Yaya statik pada pukul 3.45 petang sahaja.
Siyes cantik gila jam MERAH dia tu.
Dah la tu,
paksa orang tanya dekat dia 'Sekarang pukul berapa?'
haha.

Aku rasa 'sebal' je kan..
First step aku dalam surau tu,
'Kamil, Fiza.. Kamil... Kamil.. Fiza..'
eh, eh, asal nak 'SUPERBITCH' sangat dengan aku ni?
Aku gigit gigi sorangsorang baru tau.
*baru sikit.
Dah balik.. 
husyhh! Semangat gila.
Dalam hati, 
'oh, orang marhaban dah balik kott. Dah pukul 5 ni.'
Makcik sayeeee.
Aku sampai saing dengan 'makcikmakcik' marhaban tu. 
Dah aku yang dengan berbaju sekolah, ber'Marhaban' sekali,.
ngekk!

oh ya, kepada 
Amiruddin Mohd Rubaie
Selamat Hari Lahir yang ke-16. ^0,^

p/s: Bayang Boboi II dah lesap. Dimanakah? Kemanakah? Tak sekolahkah? Adeshh!

No comments:

Post a Comment