Terkebil-kebil

Sekarang aku rasa lain sikit.
Sebab dulu aku memang hot-tempered gila.
'Touching' melebih.
Merajuk je kerja.
Sekarang,
all gone.
Maybe aku terkesan dengan apa yang ustazah Mia cakap tempoh hari.
Mungkin juga.

Result trial aku memang tak dapat nak puaskan hati aku.
Kalau aku pun tak puas hati,
jangang cakap parents aku.
So, kepada cikgu Umniah, simpan duit cikgu.
KFC saya belanja diri saya sendiri la jawabnya.
Siapa cakap aku tak sedih dengan result tu?
Sukasuka Syukri je cakap aku tengah 'excited'.
Sayu aku tengok 'classmate' aku tu.
Merah mata dia.
Dear,  
jangan risau. Aku tau kau mampu buat. Kau still TERbaik. Jangan fikirkan sangat benda yang dah berlalu tu. Hidup mesti diteruskan. Ingat, aku tetap di bawah kau, so, don't worry la. =,=
 A?
Jangan tanya boleh?
Aku takda A la.
Oh ya,
Pendidikan Islam.
Memangla. Jarang la subjek tu nak dapat selain A.
Alhamdulillah.
Cuma, masa Ujian Bulanan 2 je dapat B.
Aku pun tak tau kenapa.
(~_~)

What?
1 A?
hum, perancangan aku, dengan result macam ni,
Sekolah Berasrama mana yang nak accept kan?
So, aku nak balik kampung jela. 
Oke, 
itu perancangan je.
Balik kampung jela, sekolah kat kampung.
(^,^)

p/s: Seandainya dapat kulalui mimpi itu selamanya.. humm..

No comments:

Post a Comment